Avrora contact_centre for_partners [email protected] [email protected] Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Як Аврора змінює корпоративну культуру: дві надихаючі історії з HR Pro Awards

24 жовтня у Києві відбулася щорічна конференція HR Pro Awards.  На заході було представлено понад 70 спікерів та проєктів від провідних компаній України, серед яких 2 проєкти від «Аврори». 

Перший — «Донорство Аврори». Це проєкт про те, як прагнення допомагати та бути корисними трансформувалось на системне корпоративне донорство в компанії.

Відчувати свій внесок в життя людей, бажання допомагати — це мотиви, які з-поміж інших обʼєднують аврорівців. Вони особливо посилились від початку повномасштабного вторгнення, і продовжують рухати нами. Під час презентації проєкту Ольга Правда, директорка департаменту Human Capital, та Альона Жигура, керівниця відділу Корпоративної соціальної відповідальності, розповіли про системний підхід до донацій, про інструменти та метрики проєкту та який сильний вплив він має на культуру компанії.

 

Жарт одного зі співробітників дав назву цілому унікальному комʼюніті та проєкту в «Аврорі». Це «Bla bla car» всередині компанії, де працівники організовано і самостійно підвозять один одного до роботи чи додому. І це історія не просто спрощення шляху до робочого місця. Це історія про людей, які обʼєдналися в кризовий момент та трансформували свою підтримку в унікальне комʼюніті.

У ході презентації проєкту Ольга Правда та Ольга Полюга, керівниця відділу Корпоративної культури, розповіли, що «Bla bla car» «Аврори» схожий до традиційного, проте має інші цілі та покликання: об’єднання аврорівців, оптимізація логістичних витрат та зменшення викидів в атмосферу.

Саме проєкт «Bla bla car» отримав відзнаку у номінації «Стійкість та благодійність».

Пишаємось командами, які створюють проєкти, що змінюють життя цілої компанії та всіх аврорівців, які беруть участь в них.