Пандемія коронавірусу різко змінила наше життя, диктуючи нам нові правила, навички та звички. «Аврора» не стала виключенням і також змінилась.
Що було зроблено у нашій мережі, якщо дуже коротко:
- з перших днів карантину сформовано Штаб-HR, який продовжує свою діяльність і сьогодні. З того часу у корпоративних порталах з’явилися акаунти «HR Аврора», через які співробітникам доноситься інформація стосовно змін та нововведень у період карантину;
- для співробітників організовано консультативну підтримку лікаря-епідеміолога у телефонному режимі;
- організовано та сертифіковано виробництво масок і антисептиків, які забезпечують потреби у захисних засобах як співробітників компанії, так і населення;
- розроблені інструкції та протоколи про те, як поводитись у період карантину на робочому місці та як запобігти захворюванню. Також розроблено алгоритми дій для різних сценаріїв перебігу карантину.
А щоб на робочому місці співробітники почувались безпечно, впроваджено наступні карантинні заходи:
- щоденне ранкове заповнення чек-листа. У даному документі працівник залишає інформацію про стан свого здоров’я та здоров’я членів сім’ї, зобов’язання носити захисну маску, слідкувати за гігієною рук, дотримуватися дистанції не менше 2 м);
- температурний скринінг;
- регулярні провітрювання приміщень;
- дезінфекція дверних ручок, поручнів, турнікетів, обідніх столів, санвузлів;
- розміщення санітайзерів;
- скоротили доступ партнерів, постачальників та кандидатів на роботу на територію офісу. Комунікацію перевели в онлайн формат.
І все це підтверджує те, що для «Аврори» здоров’я співробітників завжди було і буде в пріоритеті.