Аврора contact_centre for_partners [email protected] [email protected] Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Як «Аврора» піклується про своїх співробітників в умовах Covid-19

Пандемія коронавірусу різко змінила наше життя, диктуючи нам нові правила, навички та звички. «Аврора» не стала виключенням і також змінилась.

Що було зроблено у нашій мережі, якщо дуже коротко:

  • з перших днів карантину сформовано Штаб-HR, який продовжує свою діяльність і сьогодні. З того часу у корпоративних порталах з’явилися акаунти «HR Аврора», через які співробітникам доноситься інформація стосовно змін та нововведень у період карантину;
  • для співробітників організовано консультативну підтримку лікаря-епідеміолога у телефонному режимі;
  • організовано та сертифіковано виробництво масок і антисептиків, які забезпечують потреби у захисних засобах як співробітників компанії, так і населення;
  • розроблені інструкції та протоколи про те, як поводитись у період карантину на робочому місці та як запобігти захворюванню. Також розроблено алгоритми дій для різних сценаріїв перебігу карантину.

А щоб на робочому місці співробітники почувались безпечно, впроваджено наступні карантинні заходи:

  • щоденне ранкове заповнення чек-листа. У даному документі працівник залишає інформацію про стан свого здоров’я та здоров’я членів сім’ї, зобов’язання носити захисну маску, слідкувати за гігієною рук, дотримуватися дистанції не менше 2 м);
  • температурний скринінг;
  • регулярні провітрювання приміщень;
  • дезінфекція дверних ручок, поручнів, турнікетів, обідніх столів, санвузлів;
  • розміщення санітайзерів;
  • скоротили доступ партнерів, постачальників та кандидатів на роботу на територію офісу. Комунікацію перевели в онлайн формат.

І все це підтверджує те, що для «Аврори» здоров’я співробітників завжди було і буде в пріоритеті.