Аврора for_partners contact_centre info@avrora.ua Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

Веселий кошик

Засновники компанії Тарас Панасенко та Лев Жиденко прагнули створити щось велике та грандіозне. Але починали вони з малого – у 2011 році орендували розкладний стіл та організували торгову точку на ринку в смт Опішня, Полтавської області. Далі була схожа торгова точка на ринку у сусідньому селищі Диканька.
Згодом відкрився повноцінний магазин на центральному ринку м. Полтава. Він називався «Веселий кошик». Але ця назва на практиці виявилася не дуже вдалою, адже викликала у людей хибне сприйняття магазину. Вони думали, що у «Веселому кошику» продаються харчі або дитячі іграшки. Асортимент же був набагато ширшим, тому постало питання зміни назви.

Цікаві факти
• Загальна кількість працівників – 5 осіб.
• 50 видів товару.
 

2012 рік. Хватай. Все по 5, 10, 15


На початок 2012 року нам вдалося відшукати нову назву – «Хватай. Все по 5, 10, 15». Вона чітко підкреслювала формат роботи магазину, але виявилася надто складною для розширення мережі.
Перспективи до відкриття нових торгових точок зростали на фоні успіху роботи наявних магазинів.
Ми знайшли своїх покупців, налаштували процеси, планували розширення асортименту, а головне – стали потрібними людям. Тому було прийняте рішення знайти просту назву, яка б легко зчитувалася, виділялася та запам’ятовувалася.

Цікавий факт
• За рік роботи з моменту створення мережа має декілька магазинів
 

2013 рік. Я люблю Аврору

На завершення 2012 року компанія мала вже чимало досягнень – відкривалися магазини, команда поповнювалася спеціалістами, впроваджувалися нові напрямки роботи. Наші працівники тільки навчалися маркетингу, тому на той момент зійшлися на думці, що назва майбутньої мережі магазинів має відповідати 3-м критеріям:

1. Бути жіночною.
2. Легко зчитуватися та запам’ятовуватися.
3. Починатися на букву «А», як «Apple» та «Amazon», на яких хотілося рівнятися. Адже ми вірили, що у майбутньому назва нашої компанії також стане великою та відомою.

З допомогою сайту генерації назв було знайдено чимало варіантів. Але слово «Аврора» на думку співробітників відповідало всім вимогам найкраще.

Також виявилося, що існує мала планета з таким іменем, названа на честь римської богині ранкової зорі, яка приносить світло людям. Отож ідея будувати свою планету та нести світло людям викликала гарні асоціації, що тільки підтвердило правильність вибору назви.
А стрімку популярність магазину підкреслив додаток «Я люблю». Тому наші магазини стали називатися «Я люблю Аврору».

Цікавий факт
• у 2013 році створено власну програму лояльності «Грошове дерево».
 

2014 – 2017 роки. Сьогодні Аврора

Кількість магазинів продовжувала невпинно зростати, асортимент розширювався шаленими темпами, товари завозили на магазини мало не щодня.

За цей час стала помітною сезонність асортименту. Щойно приходив час відпусток – у магазині з’являлися пляжні капелюхи та надувні круги. З наближенням Нового року – дощики та іграшки прикрашали торговельні зали. Під завершення літа полиці магазинів наповнювалися канцтоварами.

Наші магазини ставали потрібними людям кожного дня, що підштовхнуло оновити назву до «Сьогодні Аврора». Тепер самі вивіски ніби говорили перехожим, що в «Аврору» варто зайти саме сьогодні.

Цікаві факти
• Реєстрація торгових марок «Супер Аврора», «Сьогодні Аврора», «Я ❤️ Аврору».
• 2014 рік – старт продажу франшизи бренду «Аврора».
• 2016 рік – відбудова руїн колишнього заводу у сучасний офіс та склад.
• Поглинання 27 магазинів мережі «АЯ».
• 2017 рік – відкриття внутрішнього навчального центру в регіонах та на офісі підтримки.
• 2017 рік – 4000 товарів в асортименті.


 

2018 – 2020 роки. Аврора – сім’я соціальних магазинів

До 2018 року наші покупці наскільки звикли називати магазини просто «Аврора», що потреба у слові «Сьогодні» відпала. Оскільки ми завжди працюємо над тим, щоб бути максимально зручними та зрозумілими для клієнтів, то пішли на зустріч та змінили назву. Ім’я «Аврора» остаточно вийшло на перший план.

Проте мережа швидко розросталася. І щоб скоріше познайомити людей у нових регіонах з нашими магазинами , ми додали на вивіски дескриптор – «сім’я соціальних магазинів».

Дескриптор пояснював, що наші магазини – це не просто мережа магазинів, це сім’я. Саме слово «сім’я» відображало внутрішню атмосферу в компанії – прості та дружні відносини серед працівників.

Слово «соціальних» проясняло нашу позицію низьких цін. Адже наша компанія заробляла не шляхом націнки, а внаслідок великих об’ємів продажів та зменшення рівня втрат у всіх процесах.

Цікаві факти
• 2018 рік – впровадження методології ощадливого виробництва LEAN (ASAICHI, 5 С, KAIZEN).
• 2019 рік – понад 5000 унікальних позицій в асортименті.
• 2020 рік – розпочато цілеспрямовану та систематичну роботу у напрямку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).
• 2020 рік – віддалена робота працівників офісу підтримки та адаптація робочих процесів в умовах пандемії COVID-19.
 

2021 – ... Аврора мультимаркет

На 2021 рік компанія стала потужним гравцем ринку та лідером за кількістю торгових точок серед дискаунтерів України, що спеціалізуються на продажі непродовольчих товарів.
Наш бренд продовжує нарощувати впізнаваність, маємо понад 700 магазинів, асортимент поглиблюється та розширюється. Компанія наголошує на наявності в асортименті унікальних, оригінальних чи трендових товарів. «Аврора» тримає ціни на низькому рівні та пропонує відвідувачам не лише соціально важливі товари, а й щось більше, щось для душі. Отож дескриптор «сім’я соціальних магазинів» змінено на «мультимаркет», де «мульти» говорить про множинність магазинів та вибору товарів, а «маркет» – про формат роботи, що забезпечує комфорт та задоволення покупцям.

Цікаві факти
• 2021 рік – заміна дескриптора «сім’я соціальних магазинів» на «мультимаркет».
• Повернення магазинів від власників франшиз під управління ТОВ «Вигідна покупка», остаточне становлення компанії як ритейлера.
• 2021 рік – надходження інвестицій від Фонду EEGF III компанії «Horizon Capital».
• Членство компанії в Асоціації ритейлерів України.
• Членство компанії в Європейській Бізнес Асоціації.
• Членство компанії в Американській торговельній палаті в Україні.
• 2022 – перебудова процесів для роботи на час війни, підтримка населення та волонтерів.