Аврора for_partners contact_centre [email protected] Instagram Youtube Facebook Tiktok Telegram Linkedin Viber

#Цезатест – перед тим, як товар опиниться на полицях магазинів

Будь-який товар перед тим, як запускати у продаж на мережі – проходить тест серед співробітників. Тобто, коли ми домовляємось з новим постачальником про можливу закупівлю – він надає відповідальному менеджеру за закупівлю зразки своїх товарів, які потрібно затестити, будучи просто у ролі споживача. Щоб отримати максимально об’єктивну оцінку – такий затест може провести будь-який співробітник офісу підтримки чи розподільчого центру у домашніх умовах та надати менеджеру зворотний зв’язок: чи влаштовує цей товар своїми якостями; чи готові ним користуватися і надалі; що не сподобалося тощо.

 

На основі багатьох факторів, але в тому числі, і ґрунтуючись на зворотному зв’язку від співробітників після тесту – менеджер приймає рішення: чи завозити цей товар у магазини, чи не варто. Так, впливати на прийняття рішень можна навіть у такий приємний спосіб.

 

Наша взаємодія допомагає та підсилює нас, а також, наближає до досягнення місії компанії — покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому і душі доступнішими.