Місія компанії - покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому і душі доступнішими. Досягаємо нашої місії за рахунок постійного пошуку найкращих пропозицій від партнерів, динамічно працюємо над оптимізацією внутрішніх процесів, оновленням і поглибленням асортименту, аналізуємо діючий попит на товари, ціновий сегмент, сезонність, переваги та побажання наших клієнтів.
Співпрацюючи з нами наші партнери отримують:
- Фінансову дисципліну від нашої компанії. Ми дотримуємося договірних умов зі своїми партнерами, всі кредиторські зобов’язання виконуються вчасно та у повному обсязі;
- Безпечне партнерство - наша компанія не орієнтована на ведення претензійної роботи;
- Стратегія співпраці передбачає довгострокове планування та прозорість партнерства;
- Репутація нашої компанії - це досить важливо для нас і досягнутий рівень не межа, постійно удосконалюємося та маємо амбіційні плани розвитку які транслюємо нашим партнерам;
- Будуємо та удосконалюємо сервіс роботи з партнерами (надання зворотного зв’язку вчасно, простота та легкість в роботі, відкритість та об’єктивність при розгляді пропозицій)
Основні критерії, за якими ми підбираємо товар для продажу у нашій мережі:
- Товарні групи мають підпадати під критерії нашого ціноутворення, а саме ціна реалізації товару має бути не вище за 39грн. рівень стелі 99грн.
- Ціноутворення мережі налічує 44 унікальні цінові ряди, тому ціна реалізації має втілювати фінансові показники при дотриманні однієї з цін ряду.
- Уся запропонована продукція повинна мати висновки ДСЕЕ, на товари, що підпадають під дію технічних регламентів, повинна бути в наявності декларація відповідності технічного регламенту. Обов'язково повинно бути присутнє марковання українською мовою та співпадати з наявною документацією на товар. Продукти харчування та корма для тварин повинні мати посвідчення якості. На товар який захищений авторським правом (брендовий) повинна бути ліцензія на використання авторських прав.
- Обов’язково продукція не має містити інформацію на мові країн агресорів спонсорів тероризму та не мати приналежності експорту до таких країн.
- Перевага надається товару українського виробництва, який не представлений на полицях інших національних торгових мереж.
- Співпрацюємо переважно з виробникам, імпортерам та ексклюзивним дистриб’юторам.
- Виробничі потужності Вашої компанії мають забезпечувати постійну наявність товару для систематичних замовлень та можливість зберігання заздалегідь підготованих запасів.
Найнеобхідніші групи товарів, що користуються попитом серед покупців ми вже маємо у асортименті та реалізовуємо їх. Нас цікавлять конкурентні пропозиції серед цих товарних груп, а також унікальні товари які ще не представлені в асортименті за найнижчими цінами.
Як подати пропозицію для співпраці?
Заповніть форму на сайті яка знаходиться нижче «Подати пропозицію». Протягом 5 робочих днів Ви отримаєте розгорнутий зворотній зв’язок.
У разі виникнення скарг або пропозицій, звертайтеся до координаторки роботи з постачальниками Козлової Карини тел.: +38 (099) 95 66 920